Ett omärkt brev på posten

0kommentarer

Hej finisar.
De här instagrambilderna är ungefär det som hänt.
1. En flaska full med smultron, plockades på landet när jag var ledig i helgen.
2. Provade mammas folkdräkt, så fin.
3. Superfin solnedgång vid ett kvällsdopp på landet.
4 och 5. Produktion av fläderblomssaft.
6 och 7. De lediga stunderna jag har målar jag så mycket jag kan.
8. Dödligt trött på jobbet.
 
Så, det var det som hänt under förra veckan. Det som väntar är:
  • Jobb i en och en halv vecka till.
  • En snabbis till Uppsala i helgen för att gå på gasque på söndag.
  • Premiär av Känn ingen sorg nästa fredag.
  • Den 20:e juli tar jag sommarlov/ledigt/semester osv.
Just nu försöker jag väl bara härda sista tiden innan semestern. Är i alla fall ensam hemma i lägenheten (med bil!) så det är ju inte direkt synd om mig.
Jobbar tidigt imorgon och har ingen matlåda.
Vill inte, vill inte, vill inte, vill inte.
 
Tips för gråtfest: Kristian Gidlunds sommarprat i P1. (googla på't så finns det att lyssna på)
 
Nu måste jag fixa lite mat och sedan sova. Så tråkigt.
Hejs!

Kommentera

Publiceras ej