Bilder från Gröniz

0kommentarer

Två bilder från Grönan när jag var där med lilla familjen härom veckan. Åkte frittfal (hjälp!) och såg Jared Leto när vi var på väg därifrån. 30 seconds to mars skulle ju spela där den kvällen.
 
Idaaaag har jag jobbat, tränat och gjort fläderblomssaft. Plocka själva blommorna tog ju en evighet, kunde ju bara plocka de fem nedersta från varje buske ungefär. Flängde omkring och lyckades skrapa ihop 40 blommor med en massa myggbett på köpet. Nu står hela mojset med blommor, socker, vatten och citron i kylen för att gotta till sig i några dagar. Ska bli spännande att smaka i slutet av veckan!
 
Imorgon är jag leeedig så då ska jag väl mest ta det lugnt. SOVA, laga lite mat, kanske springa en tur och sedan träffa fyran på kvällen. Fyran är då jag, Filip, Mårten och Hugo. Hehe. Ska bli kul.
Nu somnar jag, natti.

Kommentera

Publiceras ej