Tröt hest

0kommentarer

Hejjj
Har tenta om lite drygt en vecka så blir väl mest hänga på nation/skola/bibliotek med rolig kemi den kommande veckan. Hade egen studietid idag, så passade på att gå ut på Snerikes igår med några från klassen. Lite spontant och sådär, gillar Uppsala mer och mer.
 
Tillbaka i vardagen med matlådor, plugg, stress och trevliga människor. Händer kanske inte så mycket spännande för mig just nu, därav (icke)aktiviteten här. Fotar gör jag aldrig heller, borde kanske göra det. Ska testa fota i raw och leka lite i lightroom. Orkar inte släpa med mig kameran, men ska nog bli en och annan gång när det blir ljusare. Bråkat lite med programmet ikväll, testat osv, men bara med jpeg-fil. Gillar det än så länge ska bli kul att testa med raw sen.

Nu måste jag sova, klockan är för mycket. Natti!
Wuäwuäwuä. Vad redigerar man när man inte har några speciella bilder? Jo, sådana trevliga som man har på sig själv (jag lovar, de flesta bilderna på min dator är på just mig.) Ingen annan som vill leka top model?

Kommentera

Publiceras ej