Fyra korta

0kommentarer

Hittade en fin lapp på backen i veckan. Jag och Karin kastade oss till marken pga frälsning.
 
Hatförklaring till SL: Hej! Mitt namn är Lina och igår var buss 178 så försenad att jag missade mitt tåg i Helenelund (trots att man enligt hemsidan ska ha 6 minuter till godo). Sprang upp till perrongen för att se tåget mot Uppsala rulla förbi. Pga att klockan var mycket fick jag vänta en timme på nästa tåg. Kom till Uppsala 01.04. SL, I hate you.
 
Parkera Schyst! trodde min cykel var övergiven. Nejdå, låt min fina Bettan vara!
 

Såg på smygpremiär av ego ikväll. SÅ fin och bra film. Skrattde högt och blev nästan lite gråtfest där. Vill bara se den igen. Bäst.
 
Imorgon blir det plugg. Snart är den här himla kursen klar. Längtar som tusan till tentafesten.

Kommentera

Publiceras ej