Tar helg

0kommentarer

 
Hej kompisar!
Äntligen är det helg, efter en lång vecka. Har egentligen inte haft jättemycket i skolan, men blir så mycket att ta in när det blir ny kurs. Dessutom är det en pyttekurs på 7,5 hp, så bara i en månad. Snart tenta igen med andra ord.
 
Idag var det föreläsning mitt på dagen om respirationsapparaten. Fick sitta i en timme och lyssna om vad de olika delarna i näsan hette. Snarkvarning kan jag lova. Sen blev det en eftermiddag på IKEA. Alltså, jag kan ju gå runt där i timmar och bara titta på allt fint. Hittade massa småprylar. Typ påslakan, ljus och lampor. När jag flyttar får jag åka tillbaka och köpa grejer till kök och badrum!
Nu ska jag väl slå på en film och sova. Så trött.
 
Måste bara tipsa om Dårligt udstopped ræv på facebook. Den här heter "en opgivet ræv".
Opgivet var ordet....

Kommentera

Publiceras ej