Skakiga fingrar, äppeljuice och materiell kärlek

0kommentarer

Hej!
Igår var det tentafest så peppen var total. Vandrade runt i den kalla natten, dansade mig svettig på trånga dansgolv, skrattade med fina människor och kände att livet var helt okej ändå.
 
Kom hem igår vid ett och vaknade idag vid nio med dunkande huvud och skakiga fingrar. Drack vatten och somnade om. Tog mig upp ur sängen vid tolv. Ute var det svinkallt men soligt och klart. Gick till ica, handlade äppeljuice (det bästa när man är bakis) och gick genom stan på vägen hem. Hittade två par skor inne på Din Sko där de hade superrea.
 
Sen var Steffy i stan också, så myste på med henne, Henki och Hans. Drack kaffe i ett för varmt fik, frös ihäl på stan, pratade med änder (jag äääääääälskar er) och åt till slut asiatisk buffé. Sushi, wok och mongoliskt. Toppade det med lite glass och friterade bananer. Tror jag hämtade mat fem gånger. Om det är någonting jag är bra på så är det att äta. Mums.
Neje, nu ska jag slå på en film och mysa ner här hemma. Så skönt att ha en helg utan plugg.
Hörs senare kompisaaaar.
 


Prislappen var ju ändå det bästa!

 

Kommentera

Publiceras ej