Ja' ä inte bitter

0kommentarer

Hej!

Är allmänt less idag. Trött och irriterad. Stör mig på allt och alla, egentligen utan anledning. Vilket gör mig ännu mer irriterad. Anatomin känns lite ostrukturerad nu pga otydliga instruktioner och luddigt schema. Så imorgon står det grupparbete på schemat och läraren säger att det är seminarium? Vet inte riktigt hur man ska förbereda sig och sådär. Irriterande, precis som allt annat.
 
Just nu läser vi om cirkulationen och hjärtat. Väldigt intresant men så många termer och strukturer att hålla koll på. Idag fick vi dissikera ett hjärta också. Spännande, men luktade inte direkt rosor.
 
Om några timmar ska jag möta upp några från programmet på Norrlands pub och ha det bra. Äta hamburgare, ta en öl och bara umgås. Åh mys. Tror dock jag behöver plugga lite först, så att jag inte blir lika irriterad imorgon hehehe.

Kommentera

Publiceras ej