Hej från pensionären

0kommentarer

Hej alla barn!
Som väntat, har idag en träningsvärk utan dess like. Tog bussen till skolan, haltade fram och kämpade mig upp och ner för alla trappor i skolan. Tycker ju att det brukar vara skönt med lite träningsvärk, man vet att man tagit ut sig. Nu blir det bara jobbigt, kan ju lika gärna hyra en rullstol haha.
 
Nåja, klagostund över.
Ska snart iväg för mat på en nation och efter blir det troligtvis Stocken. Blir antagligen fist pumping eftersom jag måste hålla i rullatorn med minst en hand.  : )))))))))))  Mvh Agda 87.
 
Känns som fredag, men var visst bara torsdag. Har inte haft koll på dagarna alls den här veckan ehhee. Imorgon är hur som helst första dagen den här veckan som vi börjar klockan 10. Trodde jag inte skulle komma upp ur sängen imorse, herre vad trött jag var.
Nu måste jag peppa till mig lite.
Hörs senare kompisar!
gif make
 

Kommentera

Publiceras ej