FintFintFintFint

0kommentarer







Tycker ju det är så himla fint med porträtt ja. Hade som ett litet nyårslöfte att jag skulle försöka måla lite mer. Fick lite färger i julklapp som jag testade igår. Svårt det där med akvarell och bläck. Ska bannemig träna, kan bli så himla fint om man är duktig. Lite inspobilder ovan alltså.
 
Imorgon skriver jag tenta i organkemi och är så taggad för att bli färdig med kursen. Inte pluggat så mycket idag, mest gått igenom anteckningar och sammanfattningar. Nu får det gå som det går. Som alltid.
 
Ska ta mig ut till mitt (inte så) underbara kök och fixa mat. Senare ikväll blir det spinning så jag verkligen är trött ikväll. Ska ordna kort på campus nu och äntligen komma igång med träningen. Åh vad skönt det ska bli.
Nu ska jag väl göra den där maten.
Hejs.
 

Kommentera

Publiceras ej