Fina fredag

0kommentarer


 
 
Det är fredag och jag är färdig med organkemin!
AAAAAAAHHH så glad och lättad.
Skrev i ungefär fyra timmar och tror att det gick ganska bra. Puh, nu kan vi ta tag i anatomin på måndag istället. Kul!
 
Kom då hem förut och hade några timmar till att göra ingenting. Satte mig med mina nya akvarellfärger. Är så sjukt glad att jag målar lite igen. Nu är den här inte riktigt färdig än, men glad att jag vågar använda så mycket färg, och verkligen lägger ner tid! Annars brukar jag bara göra allt på en gång, håller aldrig på med en bild vid mer än ett tillfälle. Men jag ska väl försöka lägga lite mer tid hehe.
 
Nu måste jag göra mig i ordning pronto om jag ska komma iväg till tentafesten i tid. Lär ju bli sen som alltid.
Puss och kram, ha en trevlig helg!

Kommentera

Publiceras ej