En onsdag

0kommentarer

Hej kompisar!
Var på ett pass förut, WillPower & grace och mina ben är helt slut. Kan nästan inte gå, stel som en pinne. Speciellt när man ska gå ner för trappor är det svårt, framsidan gör så himla ont. Kan bara tänka mig morgondagens träningsvärk. Nåja, det var ju inte det jag skulle tjata om.
 
Annars idag har jag varit på skolan och haft föreläsning. Pluggade några timmar och gick direkt till passet på Campus. Duscha och hem till Marresmarre för att laga mat. Halv åtta hos mig nästan. Lagade vegetarisk lasagne gjord på spenat, tomatsås med zucchini, ostsås och lasagneplattor med spenatsmak. Mums.
 
Imorgon börjar föreläsningen klocka 08 för tredje dagen i rad. Hatar att gå up tidigt på morgonen. Imorgon på kvällen blir det hur som helst trevligheter. Två tjejer i klassen har fyllt år så vi ska ut och äta. Efter det blir det kanske Stocken för lite untz-untz, vi får se helt enkelt.
Nu måste jag sova, puss!
Bild på förra helgens sminkning. Mmmm-m-mmm, I luv makeup.

Kommentera

Publiceras ej