Allt för en jacka

0kommentarer

Hej!

Är i Stockholm sen igår och ska tillbaka till Uppsala senare ikväll eller imorgon. Åkte hit en kortis eftersom jag glömde min dunjacka här efter nyår. Har inte varit ett problem än så länge, men nu ska det bli -15 till veckan. Kände att det var dags att hämta den hehehe.
 
Så idag har jag suttit här hemma och pluggat inför tentan. Har gått ganska bra. Pluggat i omgångar om 45 minuter och sedan tagit rast, det fungerar faktiskt. Ska snart sätta mig en sista gång, sen får det räcka för idag.
 
Imorgon har jag frågenseminarium på morgonen och efter det blir det väl plugg. På kvällen ska jag gå på bio, ska se ego med några från klassen. Karin hade hittat värsta klippet: två gratis biljetter till förhandsvisning av filmen, om man hade ica-student. Sagt och gjort!
Nu måste jag fortsätta, hejs!
Verkar vara en så himla gullig film!
   

Kommentera

Publiceras ej