Vi kör på

0kommentarer

Inte stanna upp, inte känna efter. Fortsätta köra i minst 120 kilometer i timmen. Än så länge går det bra. Bara fyra veckor kvar till påsklov, tänker att jag orkar tills dess.

Började nya kursen idag. Känns som att det kommer bli intressant men samtidigt så himla svårt. Lära sig citronsyracykeln osv. Efter upprop och kort föreläsning sålde jag biljetter till vårgasquen. En finsittning med biomedicinare, analytiker och logopeder. Temat är maskerad, så himla peppad. Sålde slut 50 biljetter på en timme.

Borde egentligen träna, packa eller plugga för att orka med den här veckan. Istället pratar jag strunt, äter glass, sitter vid datorn och ritar. Gör precis allt som jag inte borde.

Nu till veckan är det först the killers och sedan flytten. Så himla mycket som måste klaffa. Nåväl, hoppas att det hela löser sig. Nu måste jag verkligen sova.
Natti kompisar.
Fina bilder från we♥it

Kommentera

Publiceras ej