Sovmorgon

0kommentarer

Äntligen lördag och sovmorgon igen. Vaknade vid 12 och baahh: aaaaaahh, livet är underbart! Masade mig upp och sedan dess suttit vid datorn. Idag ska jag laga mat, sy mina kuddar och ta det lungt. Veckan som kommer blir stressig med tentaplugg, så behöver en vilodag. Ångheeest, vill inte. Klarade ju duggan i alla fall, puh. Tentan kan ju däremot gå hem.
 
Igår åt jag middag hos Alva med några i klassen. Hade diskussioner på italiensk-engelska med de typiska italienska gesterna. Alvas kille Filippo är italiensk och hans italienska kompis var också där. Var så kul att se när de pratade med varandra. Så italienska. Hur som helst var det trevligt med god mat och fint sällskap. Tog mig sen in till stan för en öl på en pub och sist hem för att sova. Bra fredag.
 
Kameran har varit på vift i några dagar, men nu är den tillbaka! Här är bilder på de två kuddarna jag sydde förra helgen och sist semlorna jag och Josse gjorde i början av veckan. Middagsbilderna kommer lite senare. Nu ska jag få i mig lite mat och sedan sy två kuddar till!

Kommentera

Publiceras ej