Så himla overkligt

0kommentarer

Imorgon är det den 28:e februari, ett datum som jag väntat på så länge. Hängde på ticnets hemsida 09.00 dagen då biljetterna släpptes i höstas. Imorgon ska jag, Martin, Cia och Josse se The Killers i Globen arena. Så himla nervöst, spännande, fantastiskt, overkligt osv. Egentligen svårt att förstå folk som blir hysteriska över artister, men om det är någon jag vill se live så är det väl just The Killers. Åh, så fint och så bra.
När det var regnigt och ruskigt härom veckan tog jag med mig en ensam poster hem. Sliten och sådär, men ändå så bra.
 
AAAAAAAAAAHHHHHHHH JAG KAN INTE FATTA ATT DET ÄR IMORGON!!!
 
Sen sover jag nog i Sthlm, lab på fredag, FLYTT på fredag och lördag. Lite IKEA, städning och liknande på lördagen också. Mycket som ska hända innan jag får ta det lungt på söndag, men det mesta är ju bra. Ha det fint kompisar, vi hörs väl när jag får tid.

Kommentera

Publiceras ej