Perty on the Beach

0kommentarer

Kvällens höjdpunkter: hittade kompisar, massa tequila och ANKI. Anki var med på nästan alla bilder, så himla bra haha. Kvällens antiklimax: för mycket tequila. Idag mår man som man förtjänar.

Hur som helst.
Mårten och Filip kom hit runt 12. Vi tog det väldigt lungt med tanke på att jag inte kunde äta/dricka något och var tvungen att hålla mig i vågrätt läge. Vi hade det ändå trevligt och nu under kvällen har jag packat ner mitt rum lite. Flyttar nästa helg så på fredag ska vi flytta säng och skrivbord till Uppsala. Tror det blir bra.

Har en hektisk vecka framför mig. Imorgon tar jag tåget tillbaka till Uppis, går på upprop för nya kursen (cellulärbiologi), säljer biljetter till vårgasquen, går på föreläsning, köper kartonger och går hem för att börja packa. Styrelsemiddag på onsdag, THE KILLERS på torsdag (aahmaaigaad) och flytten på fredag. Lär ju fortsätta fixa i rummet under helgen, åka på IKEA och sådär. Mycket att göra, puh!
Hoppas ni får en fin vecka kÅmpiZar!

Kommentera

Publiceras ej