I moderns varma famn

0kommentarer

Hej barn.
Är hemma i Jakobsberg nu och blir så himla bortskämd. Blev hämtad i Upplands väsby, åt sushi med mami och vi köpte med oss fika hem till kaffet. Tog det lungt i soffan (framför en TV. Första gången på år känns det som). Var ute på promenad, tittade lite till på TV, började tvätta, men mamma tog över haha. Fick lagad mat, åt chips, såg på film OCH SÅ VIDARE. Ska snart gå till mitt nystädade rum för att lägga mig i en nybäddad säng. Hur lyxigt? Typ superlyxigt.
 
Går igenom gamla bilder på data-patan och herre vilka roliga jag hittar. Måste slänga upp några roliga. Juste! Tentan är gjord HURRAAARARARA. Nu blir det en skön helg här i Jakobsberg. Hörs senare kompisar.




Asså den här bilden... Så många oklarheter. Först och främst min lipning? Mina skeva lösögonfransar? Marias blck? Som sagt, många oklarheter.

Kommentera

Publiceras ej