Helgen

0kommentarer

 
Hej kompisar!
Igår lördag skulle jag plugga hela dagen var planen. Så blev det såklart inte. Vaknade sent, släpade mig upp och tog mig sedan hem till Josse. Lagade mat, tvättade, bakade citron- och marängpaj (snarare paj med citronsås..) och hade det bra. På kvällen gick jag hem med mina rena kläder och sedan ut på en minipubrunda. Gick till fyra pubar och avslutade med släpp på V-dala.
 
Imorse vaknade jag av hur ljust det var ute. Gick upp, bort till Martin och satt i solen på hans balkong i mer än 30 min och frös inte så mycket. Hade det himla bra med kaffe och ballerina kladdkaka. Nam. Sen blev det lite plugg, mat och planering inför veckan och våren. Har så himla många, både bra och jobbiga, grejer som kommer hända.

Let's list it!
  • Dissektion nu till veckan (första gången jag ser en död människa, hjälp)
  • Årsmöte för BMF och maskerad på lördag
  • Redovisning, dugga och tenta i anatomi
  • En helg i Stockholm (22-24/2?)
  • THE KILLERS!!!! (28/2)
  • FLYTTA (1/3)
  • Vårgasque (23/3)
  • Påsklov
  • Valborg i Uppsala!!!
  • Biobollen i Lund
Tror det här kommer bli en fin vår hörreni!

Kommentera

Publiceras ej