Fettisdagen

0kommentarer

Hej!
Har pluggat för fullt de senaste dagarna och inte haft tid för lilla data-patan. I lördags hur som helst var det ju årsmöte/maskerad. Var kul, fanns en MASSA vin. Sov hemma hos Cia, bakishängde hos henne nästan hela söndagen. Tog mig ut till Josse och JC för mat senare på kvällen och sov över där. På måndagen pluggade jag och Josse en del, bakade semmelbullar också. Var tillbaka till Josse idag (tisdag) för lite mer plugg och ätande av våra fina semlor. Pluggat ännu mera på Norrlands ikväll med Marresmarre också. Pluggapluggaplugga och jag kan fortfarande bara en bråkdel av alla strukturer som ska sitta tills på fredag. Hjälp.

Är trött mest hela tiden. Snöigt ute, jobbigt och tråkigt i skolan, mörkt ute också. Orkar typ inte göra någonting, inklusive fota och blogga. Därav lite tyst/tråkigt här. Nåja, snart är det vår och då blir det lite trevligare intalar jag mig.

Annars då?
Sydde två kuddar igår och åt glass till middag. (De hade extrapris på Ben&Jerrys på ICA, en halvliter för 29 kr, värt!!) Fick en 5x5 Rubik's kub i födispresent/julklapp av min bror, försöker lösa den. Återkommer väl om jag lyckas komma någonstans med den hehehe.
Nu måste jag sova, natti.

Gjorde ett födelsedagskort till Helena i fredags.

Nya kuben! Klarat av ett lager än så länge, tror dock ej man ska lösa den så här buhu.
 

Kommentera

Publiceras ej