ett enda ont ord om dig

1kommentarer

"De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete
men ett enda ont ord om dig har alltid fått mig upp i ringen"
 
Dagen blev väl ungefär som planerat. Hade redovisning i 10 minuter och lyssnade på andras redovisningar i nästan två timmar. Snark. Gick ner till stan och fikade med Karin och Josse. Skulle gå hem och plugga in det sista, men hittade inte mina papper. Hade glömt mitt häfte (med allt vi ska kunna) i skolan, dagen innan duggan. Fick paniiiik. Cyklade tillbaka till skolan och, tack och lov, mina papper låg kvar i föreläsningssalen.
 
Satt kvar i skolan då och pluggade med Therese och Victoria. Tog mig ner till stan med Victoria när klockan började närma sig nio. Åt på Max, så gott. Kände att vi förtjänat det efter så mycket plugg på alla hjärtans dag.
 
Imorgon är det anatomidugga vid elva. Jag ska alltså svara på tio slumpade frågor som rör ben, muskler och ligament. Surt att träna in så himla många strukturer och bara behöva svara på tio. Hoppas det ska gå bra hur som helst. Efter blir det väl ingen vila. Måste börja plugga till nästa veckas tenta nästan på en gång. Imorgon på kvällen blir det i alla fall middag men några fina tjejer i klassen.
P&k.
Alla hjärtans dag förra året. Så mycket som hänt sedan dess, men spenderade dagen på samma sätt, med plugget. Den enda saken som aldrig lämnar mig.

1 kommentarer

Julia

28 Feb 2013 21:35

Nääää, sötis! Jag älskar dig iaf! <3
(Men jag upptäckte att jag inte läst sin blogg på hela februari! Vart ska du flytta? :O )

Svar: Flyttat till Floggan idag! (Alltsa Flogsta, vet inte om Matilda bott dar naganting?) Studentomrade i alla fall!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej