Your heart beats just like I wanted it to

0kommentarer

Young the Giant – 12 Fingers Lyssnar på Young the Giant nu för tiden. Får tacka storasyster för tipset.
 
 
December tar aldrig slut och ändå rusar dagarna förbi. Har så mycket som ska hända den här veckan, känns som att jag kommer gå under. Imorgon labuppföljning, föreläsning, sedan skriva det sista på uppsatsen med Josse och skicka in den. Måste skynda mig hem och göra mig i ordning till kvällens gasque med temat en midvinternattsdröm. Torsdagen är det full rulle med föreläsningar (från 08 zzzzzZzZ) och sen inläsning inför Fall-återkopplingen som vi har på fredag (efter föreläsning såklart). Så när jag slutat vid 16 på fredag måste jag hem och städa eftersom det ska komma hit folk vid 19 för festligheter. OJOJ. Får se om jag överlever.
Nu däckar jag.
Natti.

Kommentera

Publiceras ej