På beställning

0kommentarer

(HEJ LISHLISH!)
Snart är hetsveckornas hetsvecka slut. Har i princip behövt planera varje vaken timme den här veckan, så fullt upp. Har labbat, skrivit uppsats, läst inför fall, gått på julgasque (se bild med skedar på näsan) och en himla massa annat. Nu gör jag en spellista tills imorgon då jag ska ha förfest och fira min födelsedag i förskott. Jag fyller alltså 20 om en vecka?! Orkar inte hur fort den här hösten har gått. Så imorgon är det fredag den trettonde och jag ska spåra med mina finfina kompisar. Blir så glaaad. På morgonen ska jag på föreläsning med årets nobelpristagare i medicin också! Avslutar dagen på det lilla rosa slottet (Södermanland-Nerikes nation). Bara i Uppsala, åh vad jag gillar den här stan.
Nu ska jag sovaaaaa, natti!

Kommentera

Publiceras ej