18/12 1993 (en lördag för 7 305 dagar sedan)

0kommentarer


 
Har alltså levt i mer än sjutusen dagar. Helt galet.
Firade min tjugonde födelsedag idag och det har varit precis som det borde. Började mitt nya år vid tolvslaget på ett trångt och varmt dansgolv på Snerikes. Somnade efter tre och släpade mig på morgonen till BMC för att mötas av en tråkig föreläsning och en himla massa grattis till höger och vänster. Drack te hos Augusta och cyklade sedan mot dagens mål: systembolaget. Sprang till spritbolaget och bankade på dess port. Gick runt där inne och kände mig förvirrad/busig. Väntade sig hela tiden att någon skulle komma fram och bah: men här får ju inte du va, det syns ju på dig?! Men det hände icke, så jag gick ut med en flarra vin och Baileys. Så nöjd. Åt tre rätters hos min syster med mami som kommit hit. Åt så god mat, fick blåsa ut ljusen på tårtan och öppna presenter. Bra dag.
Nu måste jag kompensera alla roligheter med lite disk.
Hejs.

Kommentera

Publiceras ej