Tolv dagar senare

1kommentarer

Okej, jag har inte skrivit på tolv dagar, med ändå har jag lika många visningar per dag som i vanliga fall? Still going strong guys.
 
NÅVÄL.
Jag har varit på Gotland i alla fall! Haft det supermysigt hos mormor och fått se en massa fint på ön. Åkte en dag upp till Fårö, var med på medeltidsveckan i 24 timmar, legat en dag på stranden, irrat runt på landsvägarna i jakt på en tavla och hittat på en massa annat skoj. Har bilder att visa från Fårö i alla fall, resten blir väl från instagram. Haft det bra hur som helst.
 
Hemma i Stockholm i några dagar nu och på onsdag blir det avresa mot Paris! Panik panik panik. Resfebern har redan satt in och väntas öka i styrka. Tills dess ska jag till Uppsala för att hämta pass/EU-kort, gå på kräftskiva, träffa kompisar, måla en del och packa såklart. Wuuäääää. Oh weell, det löser sig väl.
Gotlandsbilderna via min instagram (thelanderlina om någon undrar):
Nu ska jag ta min resfeber och yra runt här hemma. Puss.

1 kommentarer

J

11 Aug 2013 09:31

Wiee duktig gris som updaterar!

Kommentera

Publiceras ej