Vårigheter

0kommentarer

Hej!
Igår kväll åkte jag hem till Josse och JC för lite filmtittande. Vaknade vid 10 idag, på mycket bättre humör jämfört med igår. Vi åt dunderfrukost med ägg, yoghurt, bacon, macka med massa pålägg och kaffe. Mums.
 
Efter det promenerade jag och Josse in till stan. Jag köpte absoluta nödvändigheter som solglasögon, hals- och armband, kökshanddukar, rivjärn och fick en liten grön stekpanna av Josi. Tog mig hem, åt lite, och cyklade sedan till campus. Skakade på diverse kroppsdelar i ett zumbapass. Inte riktigt min grej. Haha, trampade verkligen bara omkring och såg förvirrad ut. Nåväl, värt att testa i alla fall.
Ska fixa mat nu och läsa på lite lab sen.
Ha en bra vecka kompisar!
(Får hets på lightroom, bilden blir inte som den ser ut efter den exporterats? Egentligen ska det inte vara typ lila på armbandet. Hets som sagt.)
Hallon- och avokadoglass, fint hals- och armband, solglasögon. Mmmmm, materiell kärlek.

Kommentera

Publiceras ej