Tillbaka till Uppsala

0kommentarer

Hej hej hej!
Åkte hem en kväll tidigare från Kilafors, så är tillbaka i Uppsala nu. Skönt faktiskt att ha en hel dag här innan skolan börjar igen. Var en sväng till Josse mitt på dagen och nu ska jag handla, laga mat, städa och pyssla på här hemma.
 
Såg en dokumentär när jag var hemma i Jakobsberg. Svält dig gammal från vetenskapens värld. RIktigt spännande där en kille testar olika dieter osv. Pratar mycket om att fasta och hur bra man mår av det. Utvecklar NYA neuroner och grejer? Blev sjukt sugen på att testa 2/5-grej (2 dagars fasta och 5 dagars ätande). Nåja, tänkte i alla fall testa på LCHF i april och kanske fasta i två dagar en gång. Blir spännande.
 
Åkte skidor i Järvsöbacken igår. Började på skakiga ben i de blåa backarna, men i slutet gick det fort i de röda. Hade superkul med Filip och Mårten. Jag och Filip gjorde dock en liten tabbe då vi åkte sittlift. Det var första gången båda åkte det, så vi var väl lite nervösa. Sitter där uppe och håller i oss, var ju nästan i höjd med trätopparna. Efteråt inser vi att det fanns en bygel att fälla ner, men som vi missat hahaha. Så jag var typ livrädd hehehehe. Nåväl, det gick ju bra i alla fall.
Nu ska jag handla, hörs!
maker
 

Kommentera

Publiceras ej