The lion's roar

0kommentarer

Hej kompisar.
Det har gått två dagar av veckan efter lovet. Känns redan som att det är för mycket som händer. Så mycket som ska ordnas och hinnas med i vår, blir svårt att få med allt. Ska nog lyckas på något sätt ändå.
 
Nåväl.
De senaste två dagarna har jag alltså inte ätit några kolhydrater och följt LCHF. Känns bra än så länge, magen är glad att slippa det i alla fall haha. Har lagat massa god mat, muuuums. Igår var jag och spinnade också. Har en liten utmaning till mig själv nu i april:
  • 12 pass/registreringar på campus
  • Testa LCHF
  • Alkohol vid högst två tillfällen
  • Fika högst en gång i veckan
Hade viljat testa fasta också, men det hinns nog inte riktigt med i mitt schema just nu. Verkligen fullt upp de kommande veckorna. Börjar 08.15 nästan varje dag med antingen lab eller några timmars föreläsningar. Sen ska man ju skriva hundra labrapporter, gå på pass, ha möten, laga mat, leva osv osv. Imorgon blir det lab 8-12 och sedan skrivande av rapport. Vid 16 blir det ett pass på campus också. Ojojoj, vi får väl se hur det går, men allt löser sig ju.
Nu måste jag verkligen sova. Puss.
Maten från de senaste dagarna. Omelett med massa ost, sen Thaigryta med kyckling och sist mos gjort på broccoli och blomkål med lite rester av omeletten. Mums!

Kommentera

Publiceras ej