Lovsjukan

0kommentarer

Hej friendz.
Är hemma hos mamma i Jakobsberg och baaah myser. Har lägligt nog blivit sjuk. Eller ja, jag har varit småförkyld i någon vecka och först nu kunnat ta det lungt. Så då passar ju förkylningen på att ta ut sin rätt.
 
Kom till Stockholm på kvällen i torsdags. jobbade fredag och lördag. På lördagen var det hemmafest hos en kompis-kompis på andra sidan stan. Åkte dit, finssade med Maria, drack öl, pratade med människor, hade hallfest, cyklade på toaletten och pratade med störningsjouren. Tog sista tåget hem och sa hej till Josefin och Jean-Charles som kommit hit från Uppsala. På söndagen åt vi påskmat och godis tills vi storknade.
 
Så det har väl varit mina senaste dagar. Jobbat lite till och skjutsat hem Josefin och JC. Nu till veckan ska jag träffa kompisar, leka med kusiner och sen åka skidor till helgen. Ska bli så kul, men jag vill inte ha den här förkylningen då bara. Ska kurera mig genom att sova och äta. I stora mängder : )))))))))

Kommentera

Publiceras ej