Lägg din hand i min

1kommentarer

Fick ett sms från posten förut, nu är mitt paket med Håkans skiva på väg till mig! Åh, lyckan.
 
Är i stort sett död nu. Har haft föreläsning 09-12 idag eftersom sista föreläsaren aldrig dök upp. Satt i skolan med seminarium, hade möte om nollning och gick en sväng på stan. Cyklade hem, lagade och åt mat innan jag cyklade iväg igen. Var på ett pass, kettle bell, på campus, Så himla jobbigt. När My dessutom visade den här videon efter blev det inte direkt bättre för magen av några minuters dubbelvikt tokskrattande. Nu ska jag dö i sängen.
 
De bilderna jag lyckades ta, när vi var i fjällen, var de från bilen....

Mårten hade snabba glajjor.
Lite såhär var de två dagarna: jag överhypad, Filip loco i baksätet och Mårten kylig i sina glajjor.

1 kommentarer

mario

17 Apr 2013 07:08

Hahahahahaha videon!!!!

Svar: Hahahaha, så himla ful katt!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej