I Ljudet av en Bilkrasch

0kommentarer

En bild från sittningen och en till på nya plattan. Här med signeringen. Lyssnar på den om och om och om och om och om igen.
 
Tiden den här helgen har verkligen bara försvunnit. Gått upp i rök. En händelserik och bra helg ändå. I fredags var det sittning med medicinska sektionen på Värmlands. Åt god mat, pratade med trevliga bordsgrannar och dansade mig sedan svettig på eftersläppet. På lördagen var det plugg på dagen och sedan dags för fest igen på kvällen. Två tjejer i klassen som hade fest i en lokal här i Flogsta. Temat var wild, så jag gjorde det enda rätta och klädde ut mig till enhörning. Haha, så himla pastellig och glittrig. Fint.
 
Idag hade jag tänkt göra tusen saker, men tiden försvann som sagt. Pluggade någon timme mitt på dagen och skrev spex hos Cia efter det. Handlade och lagade mat. Sen var det kväll helt plötsligt. Har dugga på onsdag, så borde ha pluggat mer. Nåväl, det blir väl hetsplugg till veckan istället.
 
Det har varit så himla vårigt de senaste dagarna, så livet känns bra ändå. Snart valborg och efter det blir det Lund för biobollen. Mycket kul som händer!
Ha en fin vecka kompisar, vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej