Fri till slut

0kommentarer

Hej finisar!
Ny vecka med en ny tråkig måndag. Molnigt och grått, sen plugg på det. Inte den bästa kombinationen. Var helt deppig, men pluggade på ändå. Hade en föreläsning på eftermiddagen och efter det cyklade jag hem och i stort sett dog. Fick brev från Akademiska som skrivit att jag hade 124 g/L hemoglobin senast jag lämnade blod (och gränsen är 125). EXAKT samma som förra gången. Så jag måst gå dit, bli stucken, få veta att jag har ok blodvärden innan jag kan lämna igen. Gaaaah, bara ett gram under gränsen också, så störigt.
 
Så med dagens ångest och det beskedet tillsammans fick jag lite hets. Hoppade runt här i lägenheten och skrek. Efter det blev det bättre, haha. Låste upp min iPhone, så nu kan jag smsa och ringa med den. King. Var på ett pass på campus senare på kvällen, det gjorde humöret bättre också. Så nu är jag ändå inte helt less.
Ska sova nu och kliva upp imorgon för att plugga effektivt hela dagen.
Tagga dugga½!§1½!!1
 
Mina senaste bilder från instagram:

För er som vill fortsätta se diverse pluggbilder heter jag thelanderlina. Så fort jag fixar internet utlovas även frukostbilder haha. Puss och gonatt.

Kommentera

Publiceras ej