Bara ett ansikte i mängden

0kommentarer

Har träffat den här pricken idag. Han var på Gränby och signerade sin nya skiva. Trampade dit och stod i kö i en dryg timme. Lämnade fram skivan och försökte säga något vettigt. "Öhhm... Tack för en jättebra skiva...!" "Tack själv kompis!" Frågar om man kan få jackan signerad också. Assistenten tyckte att det skulle man ju helst inte, men om jag väntade lite så skulle det kunna ordnas. Så nu har jag Håkans signering på insidan av min jeansjacka. Fint tycker jag. Efter han skrivit i jackan "tack hjärtat". Alltså, den känslan. Inte alls menat till mig eller så, jag var ju bara en av de flera hundra som var där den dagen. Ändå så fint, för mig och sådär. Crazy fangirl. Alla dagar i veckan för Håkan.
 
Annars?
Mycket som händer HELA tiden. Går på pass, pluggar, träffar kompisar och försöker leva lite emellanåt också. Det har resulterat i att rummet ser ut som kaos. Dugga imorgon, så det hinner jag inte riktigt ta tag i nu.
Så imorgon blir det en tidig skrivning, sen lunchmöte och grill/brännbollsträning med biomedz på kvällen. Som sagt, mycket att göra hela tiden.
Om en vecka är det valborg. Dör stora peppdöden.
Nu måste jag sova, imorgon ringer klockan tidigt.
Puss

Kommentera

Publiceras ej