Aprilhimlen

0kommentarer

 
 






Himlen var fin en kväll såhär i april. Har tagit det ganska lungt idag, träffat gamla tränaren med familj i Sundbyberg. Så himla mysigt med barn. Var ute på en promenad sen med mami och tog med kameran. Imorgon blir det packning och sedan en bilfärd några timmar norrut.
 
Var och hämtade skidorna igår, som jag fått låna, och herre vad jag virrade omkring. Tog med mig Mårten som körassistans eftersom jag skulle rätt igenom smeten i Stockholm. Vi körde rätt sent, så ingen tarfik. Det gick ju bra, men vi körde alldeles för långt. Vände i Handen haha. Åkte tillbaka, plockade upp skidorna och for hem igen. Skönt att vara hemma efter den virriga turen hehe.
 
Ändrade designen här ikväll också. (Så nu är den samma som din Maria, fast med annan bild! ) Blir brabrabrabrba. Nu måste jag verkligen sova, kommer skalla tangentbordet annars. Natti.

Kommentera

Publiceras ej