Ut i skog och mark

0kommentarer

Hej!
 
Har nyss ätit frukost och packar nu eftersom senare idag ska jag ut till Norreda torp med biomedicinarna. Vi ska ålltså åka till ett litet torp i skogen, äta mat, basta, mysa och sova i sovsäck. Ska bli spännande att se vad som händer, förra året hette tydligen eventet för Norreda biomedz goes paradise hotel. Så det kommer nog hända en del spännande saker haha, draaama.
 
Igår i alla fall var jag ju iväg till MedC för lite plugg och spelmys. Plugget gick väl sådär, men spelandet var kul! Var typ ett spel som hette guessmaster och då skulle man typ gissa/tänka logiskt kring ganska konstiga frågor. Typ: Hur många övergångsställen finns det i sverige? Hur många watt förbrukar en människas hjärna på en dag? Hur många ägg mognar i en kvinna under en livstid i genomsnitt? osv osv. Kul faktiskt, efter ett tag kom man på lite hur man skulle tänka och sådär. Efter det gick jag till Norrlands nation med några av tjejerna i klassen och bara hängde ett tag, det var mys. Att cykla hem i regnet var inte fullt så mysigt dock.
 
Nåja, nu måste jag packa färdigt min väska och duscha för snart går bussen till Norris!
Hejs!

Kommentera

Publiceras ej