Söndagsmys

0kommentarer

Hej!
 
Har suttit inne precis hela dagen. Ätit, suttit vid datorn och pluggat. Sedan börjat om igen med ätandet och fortsatt med dator. Runt, runt, runt. Det har varit skönt ändå, att bara få ta det lite lungt, även om nollningen är jätterolig.
 
Igår var jag då på kräftskiva och hade jättetrevligt. Åt massa räkor och kräftor, pajer och bröd med vin till. Det där med vinet kändes dock inte som en höjdare. Fy. Sjöng sånger och skålade till höger och vänster. Lekte lekar också. En av lekarna gick ut på att man skulle få in så många marshmallows i munnen som möjligt. Jag fiick in 19 st : )))))) Åkte hem ganska tidigt, så idag var jag ganska pigg ändå. Kunde plugga lite, skööönt. har ju tenta om en månad typ, så det gäller ju att hänga med.
 
Så idag har jag alltså pluggat, ätit och suttit vid datorn. Jag och Josse gjorde en äppelpaj med skal/"ränder" i en hjärtform. Åh, så gulligt. Nu är jag mätt och belåten och ska sova. Blir till att gå upp tidigt imorgon och skriva en dugga om säkerhet på labbet. Man måste få 100% för att få börja labba, så det känns ju lite jobbigt om man kuggar. Nåja, det ska nog gå bra. Nu blir det sängen.
Natti!




Kommentera

Publiceras ej