Sitte vid datan ja

0kommentarer

Hej!
 
Köpte en dator idag ja. Har ju tänkt köpa dator ett tag, men tänkte vänta till typ mellandagsrean eller något för att få den till bra pris. JC ringde förut och sa att han var i en affär där de hade bra pris på en dator. Så jag cyklade ner och köpte den : )))))
 
Så det är en ASUS med i5 processor, 13,3", väger typ 2 kilo tror jag, ganska bra med minne osv osv. Jag är inte så jättebra på datorer, hehehe, men JC sa att den var prisvärd. Så jag litade på honom och baah köpte den! Tokigt.
 
Har haft egen studietid idag, så har suttit här hemma, druckit kaffe, ätit godis och försökt plugga. Det har väl gått ganska bra, men inte gjort så mycket som jag behövde kanske. Nåväl, det är ju faktiskt 5 hela dagar kvar att plugga på innan tentan!

Nu ska jag fortsätta leka lite med datan, hejda!

Kommentera

Publiceras ej