Pluga Plugga Plugga Plugga

0kommentarer

Hej!
 
Har jag nämnt ordet plugg här förut? Det jag gör mest hela tiden nu. Cyklade till skolan vid 09.30. Hade seminarium till tolv, åt palt till lunch på Norrlands nation och åkte hem till Anna för att, just det, plugga! Satt med himla titreringsuppgifter i typ två timmar innan jag cyklade tillbaka till mitt andra hem BMC. Satt och pluggade där tills 22.00. Har alltså varit och pluggat i typ 12 timmar : )))) (Lyckades använda alla former i stycket: plugg, plugga, pluggade och pluggat.)
 
Hade tänkt åka till Stockholm redan idag, men blev ju en massa plugg, som sagt, så åker imorgon istället. Ska hinna med lite pannkaks-frunch på Gästrike-Hälsinglands nation innan jag tar tåget, nam. Blir nog bra, sen en massa plugg och kanske utgång imorgonkväll, vi får se!
 
Nu blir det sängen, natti.

Kommentera

Publiceras ej