Oplanerat

0kommentarer

Häj
 
Det är fredagkväll, jag sitter hemma och är dötrött. Har haft en massa nolleaktiviteter i veckan som har varit roliga, men också väldigt uttröttande. Hade lab från 8 till 5 igår och idag. Igår gick jag direkt från skolan till en pubrunda också. hem och sova innan nästa lab. Så var pigg idag när vi skulle blanda buffertar och titrera. Kul. Fixade med ett spex med min nollegrupp efter. På gasquen imorgon ska alla grupper göra något slags spex och vi ska göra typ ett litet skådespel eller hur jag ska säga. Nåja, mer om det senare.
 
Har typ panik inför morgondagen. Det är en finsittning med klädkod kavaj. Så för tjejer innebär det en klänning som typ går ner till knäna. Äger tyvär ingen sådan klänning. Måste stressa och köpa en imorgon eftersom jag inte har någon. Jobbigt läge, orkar inte. På dagen ska vi dessutom ses i gruppen för att träna på spexet. Åhåhåhåh, livet. Måste sova nu så att jag kan gå upp tidigt och göra alla tusen saker jag måste imorgon. Kan det inte bara dyka upp en god fe som förvandlar mina trasor till en klänning och några möss till vita springare?
 
KeEp On DReAminG. Natti!

Kommentera

Publiceras ej