Only love

0kommentarer

 
Hej!
 
Började dagen med att sitta i föreläsningssalen 08.15 och fick veta att läraren var försenad. Lektionen flyttad till 10, så det var bara att vänta. Gjorde några uppgifter och belönade mig med liten kaffe och stor kaka. Farligt det där när man pluggar, man intalar sig typ att man förtjänar socker i enorma mängder för att man läser eller liknande. Livsfarligt.
 
Ska söka lite stipendium nu och sista ansökningsdagen är på onsdag, så har fixat lite inför det idag. Skaffat studiebevis från universitetet, varit till skatteverket för papper om födelseort osv osv. Massa krångel, men är det så att man faktiskt får pengar och slipper låna vore det ju grymt. De flesta sållas beroende på hur länge de har läst, så jag lär ju inte få något nu när jag söker. Gör det ändå, tänker att det är bra så jag får "träna". Så ska gå och fylla i lite blanketter och sen plugga. En vecka kvar till första tentan, spännande.
 
Häller i mig lite kaffe för att orka plugga, hejs!

Kommentera

Publiceras ej