Norreda

0kommentarer

Hej kompisarrrr
 
Kom tillbaka till Uppsala runt ett idag, efter ett intensivt dygn ute vid Norreda torp. Vi kom dit igår eftermiddag och började kvällen med BMFs halvårsmöte. Jag sökte ju platsen som ledamot och fick den, så jag blev glad. Sen åt vi en massa mat, sjöng högt och livligt, åt mer och hade det trevligt. Efter maten var vi ett gäng som gick ner och badade/bastade/badade/bastade/badade/bastade i typ 100 år. Kallt i vattnet, men så himla härligt. Efter det gick vi tillbaka upp till stugan, dansade och hade det bra. Låg i sängen vid 04 och då var vi tre stycken i en 90 cm bred säng för att hålla värmen : ))))) Det var myyyyyyyyz
 
Idag känner jag mig inte fullt så pigg dock. Ont i hela kroppen efter den minimala mängden sömn och sängen var ju kanske inte den bästa, men kul hade jag. Har idag ätit typ bara chokladbollar men ska snart få mat. Dör stora hungerdödden här borta.
 
Nu: MAT
Bilden är från weheartit.com. Tog inte med mig kameran själv, så ska försöka sno några bilder när de kommer upp på fb.

Kommentera

Publiceras ej