Brännboll

0kommentarer

Hej!
 
Idag var det brännboll, biomedz vs. sjuksjöterskorna. En jämn match (med partiska domare, ej till våran fördel) som vi vann med en poäng. 116 poäng till oss och 115 till ssk. Den vinsten satt bra kan jag säga. Blir ju så himla tävlingsinriktad, haha. Stog och skrek mest hela tiden, som sailor moon. Ojoj, tokigt. Nåväl, kul hade jag ju i alla fall, och vi vann ju!
 
Imorgon är det lärarmiddagen på kvällen, på torsdag är det pubrunda och sen på lördag är det nollegasque. Efter gasquen blir nollorna oficiellt ettor. Sen är det bara Norreda kvar helgen efter. Alltså: biomedicin åker ut till en stuga i skogen aka paradise hotel goes biomedz. Som crääääzy stuff har man ju förstått brukar hända. Vi får väl se, det blir nog roligt.
 
Nu måste jag sova, är så himla trött. Hade nästan tre timmars föreläsning förut, kom hem, åt lite och stack till brännbollen. Kom hem och satte mig med dagens genomgång för att sammanfatta. Igång hela dagen, lika med trött hest.
Så, natti!
En bild från kräftskivan i lördags med "så här får ni aldrig se mig igen"-tema. Kuuul.

Kommentera

Publiceras ej