Bilder från lägis

0kommentarer

Häj!

Har fått ett litet önskemål om bilder från lägenheten jag bor i nu, så det kommer här! Min systers och hennes pojkväns lägenhet i Uppsala, jag sover i vardagsrummet tills jag hittat eget.

Så, först kommer man in och möts av den röda soffan och kösbordet. This is where the magic (läs plugg) happens.

man kan gå ut på en liten balkong och se domkyrkan som tittar upp bakom träden.

I vardagsrummet bor då jag. För tillfället lite stökigt, hehehe.

Min hörna! Här är min säng, och vid fotänden av sängen, lite bakom soffan, har jag min garderob (läs klädhög).
 
Så det är väl lite så jag bor just nu. Skickade en massa intresseanmälningar igår och fick svar från en lägenhet som ett par hyrde ut. Det jobbiga var dock att de ville att man skulle betala en deposition på 7000 sek, innan man ens får nyckeln :) Inte alls riskabelt heheiho. Så jag svarade inte ens, haha. Nåja, jag ska väl hitta något förr eller senare hoppas jag (helst förr).

Hade bara en räknestuga idag och ingenting på schemat imorgon. Eller ja, egen studietid. Så jag tar helg nu jag! Fast så mycket till helg blir det kanske inte, lär sitta med näsan i boken mest hela tiden. Har hällt i mig lite kaffe och ska försöka läsa nu.
Hejs!

Kommentera

Publiceras ej