When You Were Young

0kommentarer

Häj
Kom tillbaka till Uppsala igår och har sedan dess pluggat, varit på skolan, tvättat, lagat mat osv. Gått tillbaka till vardagen helt enkelt. Nu blir det väl lite intensivare med skolan eftersom att det är tenta nästa torsdag. Känns jobbigt eftersom jag inte pluggat lika mycket som sist, men skönt att få det överstökat.
 
Imorgon klockan 09.00 släpps biljetterna till The Killers konsert den 28 februari i Stockholm. Måste nästan köpa, skulle ångra mig så sjukt ifall jag inte gjorde det. Får väl hänga inne på ticnet och boka imorgon så fort de kommer ut. Skulle vilja gå på muse också, men finns nästan bara sittplatser kvar och det känns ju inte superkul. Nåja, får jag gå på The Killers åtminstonde skulle jag ju gå under av lycka.
Nu blir det lite läsning innan sängen, hejs!

Kommentera

Publiceras ej