Långrandiga dagar

0kommentarer

Hejsan!
 
Inte jättemycket roligt som händer nu för tiden. Är trött, så gör ingenting, men borde plugga mest hela tiden. Idag hade jag föreläsning på morgonen, sen gick jag hem och gjorde mat. Hade tänkt gå och handla på en gång, men fastnade vid datorn. Så då hann jag inte plugga eftersom jag skulle tillbaka till skolan vid fem.
 
Har gått med i programmets studieråd BMF (biomedicinska föreningen, kommer nog bli en del tjat om det hehe). Idag var då första mötet sen jag blev vald, så det var mycket nytt. Tog på mig alldeles för mycket haha. Sitter nu som representant på några ställen, ska ordna julgasque, fika till nästa möte osv osv. Vill så himla gärna engagera mig i typ allt. Kommer gå av på mitten innan det här är klart känns det som, hehe.
 
Hade tänkt läsa kemi nu också, men orkar inte. Det är så grymt tråkigt det vi håller på med just nu, så lär ju bara somna. Nåja, ska försöka läsa lite i alla fall. Imorgon blir det till att labba hela dagen, så måste kanske se till att jag förstår vad det är vi ska göra. Ghhraraaaw, jag orkar inte!
Bilder från weheartit som visar lite hur livet känns just nu. Kallt och grått typ, haha.

Kommentera

Publiceras ej