Kanelbullens dag

0kommentarer

Hejs!
 
Har idag gjort precis som alla andra och bakat kanelbullar. Hade föreläsning mellan 8 och 12, handlade och fixade lite efter skolan så kom hem först vid 13.30. Började med bullarna på en gång och hann precis trycka i mig en innan jag skulle tillbaka till skolan. Har varit på en kurs för studierepresentanter, bra att få lära sig lite nu när jag ska sitta med i biomedicinska föreningen (BMF). Ska ha första mötet till veckan och än så länge fattar jag ingenting, men jag lär mig nog.
 
Hann då precis äta en bulle, och då var den så varm att jag brände tungan. När jag kom hem igen var de kalla, så missade den där härliga fortfarande-varm-nybakt-bulle-känslan, men fick ju bullar hur som helst, så det var ju bra.
 
Igår var det ju tentafest också, eller ja en halvmesig sådan. Bara hälften var med och de flesta var otaggade eftersom vi började så tidigt idag. Hade trevligt och sådär, men var trött så åkte hem innan 12. Hann i alla fall att sitta en stund på Värmlands, sen blev det Norrlands som körde pop. Fick fina glowsticks som man kunde använda som armband.
 
Har varit en intensiv vecka, väldigt trevlig. Är bara så trött nu. Ska väl läsa lite kemi som vanligt (nu den fysiska aspekten av kemi dock, åh så spännande.........). Bada och sen sova. Känns som en bra plan.
 

Satte en sån där liten glowstick i håret. Gal1.
Bakade bullar också. Gottigott.

Kommentera

Publiceras ej