En bra torsdag

0kommentarer

Hej!
Idag har varit en mycket bra dag pga:
  • Båda labrapporterna är inskickade
  • Labpresentationen är förberedd
  • Fick tillbaka tentan och jag hade fått mycket bättre än jag väntat mig, lättnad!!!
  • Köpte kaffe och kaka för att belöna mig själv med tanke på punkten ovan
  • Fått CSN
  • Belönade mig ännu mera med en tur på stan. Köpte några tröjor och småprylar.
  • Lagade massa god soppa
  • Sett andra delen torka aldrig tårar utan handskar
  • Plockat på rummet
  • Har dessutom hunnit plugga
Sällan jag lyckas vara så effektiv som jag varit idag, bra när det blir så. Imorgon är det fredag och då börjar den stora plugghelgen. Får väl hoppas att jag kan fortsätta vara så effektiv som jag varit idag.
Nu blir det sängen, natti.
En grön fin tröja från hm och en massa annat bra.
 

Kommentera

Publiceras ej