Summertime sadness

0kommentarer

Lana Del Rey – Summertime Sadness  En så himla fin låt.
 
Hej kompisar. Hur är det med er fina?
Själv är jag lite rastlös och less just nu. Sitter mest hemma och latar mig när jag borde pluugga/träna/umgås med kompisar/vara på stan osv.

Idag har jag i alla fall gjort en del bra.
Började med föreläsning imorse. Två timmar om de spännande aromaterna. Cyklade ner till Norrlands sen och pluggade väl i tre timmar kanske. Försökte göra seminariet till imorgon, men det gick _inte_. Började ungefär grina/skratta av hur sjukt det var. Sen gick jag på en promenad med Karin och Martin, var så skönt. Följde med hem till Karin och åt pannkakor, nam. Så ja, idag har jag hunnit med bra saker!
Ritade lite också. Har inte gjort det på år och dar, så vågar knappt visa. Ska lägga upp nu, innan jag ångrar mig.
Nattiiii

Kommentera

Publiceras ej