Snön ligger vit på taken

0kommentarer

 
 
Hej igen kompisar!
Nu har det verkligen blivit vinter här i Uppsala. Har kommit mycket snö som ligger kvar, adventsljusstakar i alla fönster och temperaturen håller sig under nollan. Än så länge tycker jag det är supermysigt. Hellre snö än regn. Fast helst hade man ju tagit vår på en gång hehehihio.
 
Imorgon är det den första december vilket innebär att jag får baka/äta godis igen! Hade ju en "sockerfri" månad tillsammans med Jossi. Men imorgon är det slut, så då ska det minsann bakas. Hade väl planerat pepparkakor eller liknande för att komma i stämning.
 
Idag är det fredag och jag är tröttare än trött. Har haft en intensiv vecka och nästa vill jag inte ens tänka på. Har grejer varje dag så jag vet inte riktigt hur jag ska få ihop det, men det löser sig nog.
Nu ska jag faktiskt diska och fixa här på rummet, sen går jag nog och lägger mig.
Hejs!

Kommentera

Publiceras ej