På fel sida

0kommentarer

Hej.
 
Kan säga att jag vaknade på helt fel sida idag. Var så trött, snoozade för länge och blev till slut arg på klockan? Högst oklart varför, men det slutade med att jag sa åt klockan att "hålla käften" och slå på den. Stackars klocka haha. Dagen fortsatte i liknande stil; förstod inte föreläsningen, försökte göra ett seminarium som var dösvårt och vädret var det sämsta på länge. Så sammanfattningsvis hatade jag världen idag. Ber om ursäkt till allt och alla i min omgivning för humöret idag, förlåt.
 
När jag kom hem försökte jag i alla fall motverka detta med mat, en lång promenad och genom att vika en papperstrana. Måste fixa lite på mitt rum, känns så himla tråkigt som det är just nu. Mamma ska komma hit i helgen, så hon ska få ta med sig mina julkuddar, sen ska vi till ikea så jag kan köpa lite grejer hit! Tänkte kanske vika lite fler tranor också och hänga i taket, så fint.
 
Nu ska jag sova så att morgondagen inte blir som den här.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej