Ljusglimtar

1kommentarer

Köpte en ljusslinga härodagen för att göra rummet lite mysigare, tihi!
 
Bra söndag pga
pluggade (även om det var lite)
drack kaffe hos Karin
plockade på rummet
gick på promenad
lagade dögod mat (spenat- och laxsås med potatis, namnam)
 
Dagen förstördes dock lite av det här : klicka för jobbiga åsikter
Blir så arg, verkligen upprörd. Från Katrin Zytomierskas blogg "Det som är negativt är alla överviktiga brudar som väger närmare hundra pannor och som sen bantar ner sig till 70 och så var det bra så. Varför?! Varför slutar man att träna och äta rätt bara för att man ser ut som en människa och inte som en best? Varför kör man inte på och bantar ner sig till att väga 55 kilo och vara snygg när man ändå insett vikten av att se ut som folk? "
Ops, jag var visst överviktig enligt henne. Bäst jag bantar ner till 55 kilo, så jag ser sund ut : )))))))))))))
 
Nu ska jag försöka sluta tänka på det här blir bara arg, haha. Ska kika lite på how I met your mother och ta det lungt, hörs!

1 kommentarer

mario

12 Nov 2012 07:53

Hata henne :(
Du är INTE överviktigt, hon kan ju slänga sig i väggen. Du år så fin så fin. Och framförallt stark!!!

Svar: Hihi, nej jag vet. Det är ju bara helt sjukt hur hon kan säga att hon itne förespråkar pinnsmalatjejer och ändå tycker att "man ska banta ner sig till 55 när man ändå håller på" Förstår faktiskt inte hur hon tänker :) Du är också stark Maria!!
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej